Nemzeti Állatkert - Kortárs fabulák

Kortárs fabulák a Literán.

 

A LITERA SZERZŐI

IMPRESSZUM

Nagy Gabriella és Szekeres Dóra projektfelelősök – Litera - az irodalmi portál

Kapcsolat:

nemzetiallatkert@gmail.com

litera@litera.hu

Friss topikok

2009.12.02. 17:28 nemzeti állatkert

Hamarosan kezdődik a szavazás!

Kedves Pályázóink és Olvasóink!

November 20-án lezárult a Nemzeti Állatkert című tehetségkutató pályázat.

Összesen 208 pályamű érkezett be felhívásunkra.

Szakmai zsűrizés

A pályázatokat szakmai zsűri értékeli. A Litera szerkesztősége mint előzsűri kiválasztja azt a legjobbnak ítélt 30-35 pályaművet, amelyet érdemesnek talál a szakmai zsűri elé bocsátani. A szakmai zsűri december 6-ától kezdi meg munkáját, és december 13-ára hozza meg döntését. A szakmai zsűri tagjai: Csányi Vilmos író, humánetológus, a Litera képviseletében Jánossy Lajos író, szerkesztő, valamint felkérést kapott Boldizsár Ildikó író, mesekutató.

Közönségszavazás

Hamarosan megkezdjük a közönségszavazást is. A pályázatok nagy számára való tekintettel az előző közönségszavazásunkon (Bevállalod?) bevált módszert követjük. Vagyis négy fordulóban szavazhatnak olvasóink a művekre. Minden szavazás 4 napig tart, és egyszerre 50 (illetve a 4. fordulóban 58) műre szavazhatnak a voksolók.

Minden fordulón 10-10 mű jut tovább a végső, döntő fodulóba.

A záró, döntő szavazáson összesen 40 műre adhatják le szavazataikat.

Időrend:

1. forduló: december 4-én reggeltől - december 7-én éjfélig
2. forduló: december 8-án reggeltől - december 11-én éjfélig
3. forduló: december 12-én reggeltől - december 15-én éjfélig
4. forduló: december 15-én reggeltől - december 18-án éjfélig
5. DÖNTŐ forduló: december 19-én reggeltől - december 22-én éjfélig

A nyilvános eredményhirdetésre és díjátadásra december 30-án kerül sor a Trafó - Kortárs Művészetek Házában, a Litera Nemzeti Állatkert című, 8. előszilveszteri partiján (kezdés: 20 óra).

Tájékoztatjuk pályázóinkat, hogy felmerülhetnek technikai problémák. Amennyiben ilyen helyzet előáll, a szavazás nem áll le, de időpontmódosításra sor kerülhet. Reméljük, nem ütközünk efféle akadályba, ha igen, előre is szíves elnézésüket kérjük. Időben tájékoztatjuk Önöket mindenről.

Az alább található szavazóblokkban kell kattintani arra műre, amelyiket tovább szeretnének juttatni, a doboz alján lévő nyíllal lehet lefelé görgetni. Ez a szavazás első fordulója, amely december 7-én éjfélig tart.

Sok sikert kíván a Litera nevében is a Nemzeti Állatkert két programfelelőse:

Szekeres Dóra és Nagy Gabriella

 

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nemzetiallatkert.blog.hu/api/trackback/id/tr101569232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemte 2009.12.03. 08:40:06

Csányi Vilmos NEM etológus, hanem humánetológus! Megtisztelhetnék a pontossággal.
Hogy mi a különbség a kettő között?

Ugyanaz, mint a majom és az ember között!!

Nem vicc.

napsugarlany 2009.12.03. 15:12:19

Aki hibát szeretne mindenben keresni, az talál is. Nem értem, miért kell ezen a kellemes oldalon belekötni az élő fába is.

Megtisztelhetnénk egymást azzal, hogy nem keresünk a kákán is csomót. Intelligencia.

Elvileg ez is egy különbség az ember és a majom között.

Nem vicc.

zsezsegi 2009.12.03. 15:17:15

"biológus, az Akadémia rendes tagja, az ELTE Etológiai Tanszékének egyetemi tanára, a Magyar Etológiai Társaság tiszteletbeli elnöke, a Magyar Tudomány Fõszerkeszõje. Etológiát, humánetológiát és evolúciós rendszerelméletet tanít. Kutatási területe az állati és emberi viselkedés valamint a biológiai és a kulturális evolúció kérdései."

www.vilmos.csanyi.net/

Ajánlom figyelmébe ezen belül is a tudományos publikációinak jegyzékét, amelyből megtudhatja, mi mindennel foglalkozott Csányi Vilmos munkássága során.

Zafer Péter 2009.12.04. 09:15:12

Figyu, szerintem elszámoltatok valamit, mert a pályázati oldalon én csak 206 szöveget látok, de idefönt meg ezt olvasom: "Összesen 208 pályamű érkezett be felhívásunkra."

Franci1969 2009.12.04. 11:36:31

a szavazóblokk helyén egy üres négyzetet látok, a megtörtséget jelentő kis ikonnal a bal felső sarokban.

Franci1969 2009.12.04. 11:37:22

@Franci1969: természetesen egy igen igen hosszúkás, rövidebb oldalára állított téglalapról van szó.

zsezsegi 2009.12.04. 11:58:39

Lehet, hülye kérdés, de bárki szavazhat, vagy csak a poll-r oldalon regisztráltak? mert nekem minden szavazatomra azt írja, érvénytelen szavazat, de amikor regisztrálni akarok, akkor lefagy :(

zsezsegi 2009.12.04. 14:19:51

@zsezsegi: nna, a végén, sok próbálgatás után csak megengedte, hogy leadjam a voksom :)

Rücsök 2009.12.05. 19:57:54

Csányitól rengeteget olvastam-tanultam - mint a fogyasztói piaccal (is) foglalkozó marketinges. Hogy megértsem az emberek motivációit, is. Örök HÁLA NEKI! És nemcsak engem gazdagított tudása, hanem adtam át - sok ezer hallgatómnak - is! Kik közül a mai napig emlékeznek az általam elmondott marketingre - szeretett, ámde rosszra használt - szakmára: mikor Csányitól, Freudtól, Szondytól, Ferenczytől - szóval sokaktól - olvasott-tanult, és az Élet nevű gyakorlatba ültethető emberi viselkedésről és annak motivációiról írtam-beszéltem pofáztam a katedrán. Is.
Jaj-de-jó, hogy VAN nekünk a Csányi :) Még. Hogy nem becsülik itten? Miért, kit becsülnek itten, eme Bunkóországban, melyet nem is olyan régen Magyarországnak neveztem? A birkák? Kik a celebeket nézik a tv-dobozukban, oszt olvasni sem tudnak? Írni meg pláne-nem?
Nem, nem vagyok én elkeseredett, inkább dühös vagyok, de az NAGYON! Dühös vagyok a médiákokban szereplőre, kik szarért-húgyért az anyjukat is eladnák, dühös vagyok a birkákra, kiknek annyi eszük sincs, hogy lássák - megvezetik őket.
Műanyag-világ, mű-nőkkel, mű-fütyikkel, mű-kajákkal, mű-itallal. Mitől is lett annyi rák itten? RÉMES!
Szomorkás csókok, é

avarbella 2009.12.06. 03:41:57

A Gesztenyéskert című írásban felismerhetjük rémes politikai életünk szereplőit, akik a tulajdonságaik alapján megtestesített állat képében teszik azt, amire képesek.Az író előre vetíti a szörnyűséget, hogy agresszióba torkollik a politikai élet.

versláb 2009.12.07. 16:19:31

Viselkedési kultúra mint életbölcsesség, igazi "tanmese" meseelemekkel, tanulsággal

versláb 2009.12.07. 16:21:26

Mészáros Ildikó: A pórul járt halak

Viselkedési kultúra mint életbölcsesség, igazi "tanmese" meseelemekkel, tanulsággal

Szakáli Anna 2009.12.07. 18:41:41

Szia Gitta!

Regisztráltam. Szavazok rád!

Anna

Gitta_61 (törölt) 2009.12.07. 19:51:43

Szia Anna! köszönöm szépen!:)
süti beállítások módosítása