Nemzeti Állatkert - Kortárs fabulák

Kortárs fabulák a Literán.

 

A LITERA SZERZŐI

IMPRESSZUM

Nagy Gabriella és Szekeres Dóra projektfelelősök – Litera - az irodalmi portál

Kapcsolat:

nemzetiallatkert@gmail.com

litera@litera.hu

Friss topikok

2009.12.08. 13:52 nemzeti állatkert

Közönségszavazás 2. forduló!

Címkék: 2009

Elérkeztünk a Nemzeti Állatkert kortárs fabulapályázat közönségszavazásának második fordulójához. Most is 50 pályaműre lehet szavazni egészen december 11-én éjfélig. A fabulák a pályaművek rovatra kattintva olvashatók.

Szakmai zsűrizés

A pályázatokat szakmai zsűri értékeli. A Litera szerkesztősége mint előzsűri kiválasztja azt a legjobbnak ítélt 30-35 pályaművet, amelyet érdemesnek talál a szakmai zsűri elé bocsátani. A szakmai zsűri december 6-ától kezdi meg munkáját, és december 13-ára hozza meg döntését. A szakmai zsűri tagjai: Csányi Vilmos író, humánetológus, Boldizsár Ildikó író, mesekutató, a Litera képviseletében Jánossy Lajos író, szerkesztő.

Közönségszavazás

A pályázatok nagy számára való tekintettel az előző közönségszavazásunkon (Bevállalod?) bevált módszert követjük. Vagyis négy fordulóban szavazhatnak olvasóink a művekre. Minden szavazás 4 napig tart, és egyszerre 50 (illetve a 4. fordulóban 58) műre szavazhatnak a voksolók.

Minden fordulón 10-10 mű jut tovább a végső, döntő fordulóba.

A döntő szavazáson összesen 40 műre adhatják le szavazataikat.

Időrend:

1. forduló: december 4-én reggeltől - december 7-én éjfélig
2. forduló: december 8-án reggeltől - december 11-én éjfélig
3. forduló: december 12-én reggeltől - december 15-én éjfélig
4. forduló: december 15-én reggeltől - december 18-án éjfélig
5. DÖNTŐ forduló: december 19-én reggeltől - december 22-én éjfélig

A nyilvános eredményhirdetésre és díjátadásra december 30-án kerül sor a Trafó - Kortárs Művészetek Házában, a Litera Nemzeti Állatkert című, 8. előszilveszteri partiján (kezdés: 20 óra).

Tájékoztatjuk pályázóinkat, hogy felmerülhetnek technikai problémák. Amennyiben ilyen helyzet előáll, a szavazás nem áll le, de időpontmódosításra sor kerülhet. Reméljük, nem ütközünk efféle akadályba, ha igen, előre is szíves elnézésüket kérjük. Időben tájékoztatjuk Önöket mindenről.

Az alább található szavazóblokkban kell kattintani arra műre, amelyiket tovább szeretnének juttatni, a doboz alján lévő nyíllal lehet lefelé görgetni. Ez a szavazás első fordulója, amely december 11-én éjfélig tart. 

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nemzetiallatkert.blog.hu/api/trackback/id/tr41583339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bendamin 2009.12.09. 10:00:59

Az első fordulóban elsők között kapta a legjobbnak járó pontszámokat a Két bolháról és a puliról című fabula.
A Poll-r szavazatoknál pedig a legmagasabb pontszámot érte el ez a mese.
A kiírásban a következő olvasható a második fordulóval kapcsolatban:
"Most is 50 pályaműre lehet szavazni egészen december 11-én éjfélig."
A második fordulós táblázatban viszont csak 49 mese szerepel.
Pótolni kellene, hogy továbbra is adhassanak le szavazatokat, akik jónak találják a mesét.

theodor 2009.12.09. 10:56:54

Szavaztam volna a Két bolháról és a puliról szóló mesére, de nem tudok. Előző szavazásokon elért pontszámai jók voltak ennek a mesének.
És most itt, a második szavazáson Nem 50, amint fentebb írják, csak csak 49 mese van a táblázatban.
Én ezt a mesét találtam legjobbnak: Bátorligeti Mária: Két bolháról és egy puliról szóló fabula

zsezsegi 2009.12.09. 17:48:58

Ne aggódjanak, ahogy látom, az a bizonyos alkotás bekerült a tíz legjobb közé, vagyis az utolsó körben ismét szavazhatnak rá.

Ha egy icipicit jobban elmélyednek a szavazás szabályaiban, rá fognak döbbeni, hogy amit javasolnak, az nem lenne fair a fennmaradó 207 fabulával szemben, ráadásul túl sok értelme sem lenne.

Pluck&MacCruiskeen&Fox 2009.12.09. 21:08:51

Mikor tudhatjuk meg/Megtudhatjuk, hogy mely pályaműveket választotta ki az előzsűri?

-gyaloggalopp- 2009.12.14. 08:43:29

Üdv! Mikor kezdődik a következő, harmadik szavazás?
Vagy már megy, csak én nem lelem?

Jocek 2009.12.14. 09:02:02

Az eddigiekkel kapcsolatban: Ismerőseim mondják, hogy az Afgán Hadügyi Minisztérium Titkos Belső Elhárításához könnyebb belépni, mint a fabulák szavazórendszerébe.
Ehhez a kommenthez is hozzászólnának néhányan.
Ha tudnának.
Jocek

zsezsegi 2009.12.14. 14:56:09

Elvileg a literán már kiírták, hogy elkezdődött a szavazás. Viszont ott se jön be nekem semmi, csak a kísérőszöveg... :(

Realdream 2009.12.14. 19:22:21

A zsűri véleményét már nagyon várjuk, remélem itt is közzéteszik, gondolom, nem csak a nyilvános eredményhirdetésen hangzik el...
A többihez meg legyünk türelmesek, a technika ördöge biztosan belebújt ebbe a szoftverbe is.
Addig is mindenkinek előre is Kellemes Ünnepeket Kívánok! (későbbiekben nem gyakran leszek gépközelben) :-)

DIY 2009.12.17. 08:09:36

Fura, hogy semmi hivatalos infó nem kerül fel a 3. fordulóról. A Literán annyit írtak előzőleg, ha technikai problémák lesznek, meghosszabbítják a szavazás idejét. De hogy napok óta nem törődik ezzel senki?!

zsezsegi 2009.12.17. 16:59:05

igen, ez valóban különös... ...
Más - a zsűri elvileg már döntött - kapott róla valaki értesítést? Vajh csak a nyerteseket értesítik, vagy mindenkit?

kalozradio 2009.12.23. 10:14:32

@Jocek: Tökéletesen igazad van. Én már órák óta küzdök. Azt is részeredménynek tartom, hogy rátaláltam a Te bejegyzésedre, mellyel mélységesen egyet kell értsek.
Szerettem volna Tasnádi Emese remekbe szabott írására szavazni, de belátom, ez már nem jön össze az én életemben.
Mindenkinek legyen kellemes a Karácsonya!

Franci1969 2009.12.26. 19:57:05

@kalozradio:
sajnos én sem tudok szavazni, csak egyszer tudtam, amikor az egyik kedves hozzászóló külön linket adott az akkor érvényes szavazáshoz.
ez ami itt fent látható, az nem mindenki számára látható :(
süti beállítások módosítása