Nemzeti Állatkert - Kortárs fabulák

Kortárs fabulák a Literán.

 

A LITERA SZERZŐI

IMPRESSZUM

Nagy Gabriella és Szekeres Dóra projektfelelősök – Litera - az irodalmi portál

Kapcsolat:

nemzetiallatkert@gmail.com

litera@litera.hu

Friss topikok

2009.12.13. 22:19 nemzeti állatkert

Közönségszavazás - 3. forduló

Címkék: szavazás 2009

lérkeztünk a Nemzeti Állatkert kortárs fabulapályázat közönségszavazásának harmadik fordulójához. A korábbi technikai probléma miatt most 51 pályaműre lehet szavazni december 17-én éjfélig. A fabulák a pályaművek rovatra kattintva olvashatók a Nemzei Állatkert blogon.

Szakmai zsűrizés

A pályázatokat szakmai zsűri értékeli. A Litera szerkesztősége mint előzsűri kiválasztja azt a legjobbnak ítélt 30-35 pályaművet, amelyet érdemesnek talál a szakmai zsűri elé bocsátani. A szakmai zsűri december 6-ától kezdi meg munkáját, és december 13-ára hozza meg döntését és azt hamarosan közzé is tesszük. A szakmai zsűri tagjai: Csányi Vilmos író, humánetológus, Boldizsár Ildikó író, mesekutató, a Litera képviseletében Jánossy Lajos író, szerkesztő.

Közönségszavazás

A pályázatok nagy számára való tekintettel az előző közönségszavazásunkon (Bevállalod?) bevált módszert követjük. Vagyis négy fordulóban szavazhatnak olvasóink a művekre. Minden szavazás 4 napig tart, és egyszerre 50 (illetve a 4. fordulóban 58) műre szavazhatnak a voksolók.

Minden fordulón 10-10 mű jut tovább a végső, döntő fordulóba.

A döntő szavazáson összesen 40 műre adhatják le szavazataikat.

Időrend:

1. forduló: december 4-én reggeltől - december 7-én éjfélig
2. forduló: december 8-án reggeltől - december 11-én éjfélig
3. forduló: december 14-én reggeltől - december 17-én éjfélig
4. forduló: december 18-án reggeltől - december 21-én éjfélig
5. DÖNTŐ forduló: december 22-én reggeltől - december 25-én éjfélig

A nyilvános eredményhirdetésre és díjátadásra december 30-án kerül sor a Trafó - Kortárs Művészetek Házában, a Litera Nemzeti Állatkert című, 8. előszilveszteri partiján (kezdés: 20 óra).

Tájékoztatjuk pályázóinkat, hogy felmerülhetnek technikai problémák. Amennyiben ilyen helyzet előáll, a szavazás nem áll le, de időpontmódosításra sor kerülhet. Reméljük, nem ütközünk efféle akadályba, ha igen, előre is szíves elnézésüket kérjük. Időben tájékoztatjuk Önöket mindenről.

Az alább található szavazóblokkban kell kattintani arra műre, amelyiket tovább szeretnének juttatni, a doboz alján lévő nyíllal lehet lefelé görgetni. Ez a szavazás harmadik fordulója, amely december 17-én éjfélig tart.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nemzetiallatkert.blog.hu/api/trackback/id/tr911595332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mylli 2009.12.17. 23:08:53

Elvileg a zsűri már döntött. Mi mikor tudhatjuk meg a döntésüket?
Gondolom nem én vagyok az első, aki ezt kérdezi, de szerintem mindannyian kíváncsiak vagyunk ( és persze izgulunk ) :)

Tanárnő 2009.12.18. 14:32:04

Már döntött a zsűri? JAj akkor tegyék közzé!

DIY 2009.12.18. 17:19:05

"A győztesek: Hartay Csaba, Kálmán Mária és Tasnádi Emese.
Hogy ki közülük a második és harmadik helyezett, illetve kinek a művét tartotta a legjobbnak a zsűri, megtudhatják, ha eljönnek a Litera 8. előszilveszteri partijára, december 30-án 20 órára a Trafó - Kortárs Művészetek Házába. "
litera.hu/hirek/dontott-a-zsuri-a-nemzeti-allatkert-palyazat-nyerteseirol
süti beállítások módosítása